9 Haziran 2014 Pazartesi

Mezitli'den çevre için etkinlik

Mezitli Belediyesi, ‘5 Haziran Dünya Çevre Günü’ nedeniyle Mezitli Masal Parkı’nda muhteşem bir etkinliğe imza attı. Birbirinden farklı birçok aktivitenin yer aldığı Dünya Çevre Günü etkinliğine, Mezitli Kaymakamı Nazım Madenoğlu, Mezitli Belediye Başkanı Neşet Tarhan ve eşi Sembol Tarhan, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, Mezitli Belediyesi Çocuk ve Gençlik Meclisi üyeleri, birim müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Etkinlikte bir ilke daha imza atan Başkan Tarhan,"Mezitli Belediyesi’nin hayata geçirdiği ‘Birlikte yapalım, birlikte koruyalım’ projesi ile Masal Park Mezitli 75. Yıl Ortaokulu öğretmen ve öğrencilerine teslim etti. Etkinlik programı Muhittin Develi İlkokulu öğrencilerinin sunduğu modern dans gösterisi ile başladı. Çevreci öğrenciler topluluğu atıklarla ilgili hazırladıkları oyunu sergiledi.

Mersin Ünüvresitesi Mühendislik Fakültesi Çevre Mühendisliği bölümü öğretim üyesi Prof. Dr.Fadime Taner Dünya Çevre haftasıyla ilgili yaptığı konuşmada "Çok değerli başkan ve sevgili arkadaşlarım, hepiniz benim arkadaşımsınız hepinizin 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü kutluyorum. Ben bu günün adını değiştireceğim 5 Haziran bir gün olmaz ki ! Ben bütün yılların çevre yılları olarak tanımlamak ve belirtmek istiyorum. Çünkü yaşadığımız her an çevreyle ilgili olarak yaşıyoruz" dedi.

kaynak; www.mersindehaber.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder