8 Haziran 2014 Pazar

Hamit Tuna’ya plaket verildi

Sanat, kültür, bilim ve spor dalında 41 etkinliğin yer aldığı festivalde ‘Tarihi okuyorum’ projesi kapsamında en fazla kitap okuyan öğrencilere ödüllerin verildiği programda, Başkan Tuna’ya da festivale ve Tarihi okuyorum projesine sunduğu destek ve katkılarından dolayı bir teşekkür plaketi takdim edildi.
Programda plaketini Okul Müdürü Musa Malkoç’tan alan Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna; çalışma yol haritalarında bulunan sağlık, eğitim ve gençliğe büyük önem verdiklerini söyledi.
Öğrencilerin en iyi ve sağlıklı şartlarda eğitim alabilmeleri için imkanları ölçüsünde bölgelerindeki ve bölge dışındaki eğitim kurumlarına destek olmaya çalıştıklarını vurgulayan Başkan Tuna; “Bölgemizde bulunan 118 eğitim kurumumuza imkanlarımız ölçüsünde destek oluyoruz. Öğrencilerimizin en iyi şartlarda eğitim alabilmeleri için okul idarecilerimiz ve öğretmenlerimizle sürekli istişare halindeyiz. Gazi Anadolu Lisesi bölge dışında bir okulumuz olmasına rağmen gönlümüzde olan bir eğitim kurumudur. Böyle bir etkinlikte bulunmaktan da şeref duyduğumuzu ifade ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder