21 Kasım 2015 Cumartesi

Asistanım olurmusun eğitimleri...

Eğitim ve Kalkınma Vakfı, TOBB Mersin İl Kadın Girişimciler Kurulu, İş-Kur İl Müdürlüğü ve Toros Üniversitesi Mersin’de yönetici asistanı yetiştirmek üzere bir araya geldi. ‘Asistanım Olur musun?’ projesi ile kentte 27 yaşını aşmamış 30 üniversite mezunu genç kıza eğitim verilerek iş hayatına kazandırılması hedefleniyor.

21 Kasım 2015 Cumartesi 19:46
Asistanım olurmusun eğitimi
 Mersin’de üniversite mezunu işsiz genç kızları iş dünyasına kazandırmak amacıyla ‘Asistanım Olur Musun?’ isimli yeni bir proje hayata geçiriliyor.

30 genç kıza asistan eğitimi verilecek projenin protokolü, MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı, TOBB Mersin İl Kadın Girişimciler Kurulu, Mersin İŞKUR İl Müdürlüğü ve Toros Üniversitesi arasında imzalandı.
Mersin Ticaret ve Sanayi Odası (MTSO) Eğitim ve Kalkınma Vakfı ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Mersin İl Kadın Girişimciler Kurulu, yeni bir projeye daha imza attı. Mersin Çalışma ve İş Kurumu (İŞKUR) İl Müdürlüğü ile Toros Üniversitesi’nin de dahil olduğu “Asistanım Olur Musun?” isimli eğitim projesi kapsamında, 27 yaş altındaki üniversite mezunu, tercihen yabancı dil bilen işsiz genç kızları, iş dünyasına yetişmiş asistan olarak kazandırmanın hedeflendiği projenin protokol imza töreni, bugün MTSO’da yapıldı. Törene, MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Kiper, İŞKUR İl Müdürü Mustafa Kutlu,mersin haberleri Toros Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yüksel Özdemir ve TOBB İl Kadın Girişimciler Kurulu Başkanı Ayla Harp ile kursiyerler katıldı.

“AMACIMIZ, ÜNİVERSİTE MEZUNU GENÇ KIZLARIMIZI İŞE YERLEŞTİRMEK”
Törende, projenin ayrıntılarını anlatan MTSO Eğitim ve Kalkınma Vakfı Başkanı Kiper, Mersin’de yönetici asistanı mersin haberleri çalıştırma kültürünü yaygınlaştırmayı ve asistanların iş yaşamını kolaylaştırdığı imajını yaymayı amaçladıklarını söyledi. Projenin, 27 yaş altı, yabancı dil bilen üniversite mezunu genç kızları kapsadığını belirten Kiper, “Eğitim süresi 52 saatlik teori ve 3 aylık staj olacak. Proje 4 aşamada yürüyecek. İlki teorik eğitim, ikincisi pratik kısmı, mesleki beceri geliştirme ve iş yerlerinde staj. Üçüncü aşama ise asistan çalıştırma eğitimleri olacak ve bu noktada işverenlere de Türkiye’de isim yapmış yönetici asistanlarının tecrübelerini paylaşacakları 2 günlük eğitim verilecek. Ayrıca konferans düzenlenecek. Amacımız, iş arayan üniversite mezunu genç kızlarımızı işe yerleştirmek. Bunun için de ‘Asistanım Olur Musun?’ projesini geliştirdik. Projeyle bu arkadaşlarımızı meslekleri farklı dahi olsa mersin haberleri 3 aylık eğitimle asistan olarak görev alabilecek, iş alabilecek kıvama getirebilmeyi hedefliyoruz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder